Безкоштовно по Україні

ru|ua
0 800 3300 88

(Безкоштовно по Україні)

Заміна та повернення

Заміна та повернення

Політика обміну та повернення товарів

КВІТИ ТА РОСЛИНИ

Повернення та обмін живих квітів: нюанси для покупця

Згідно з  законодавством України, живі квіти належать до категорії товарів, які не підлягають поверненню чи обміну (ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів", ст. 707 Цивільного кодексу України). Це пов'язано з їх швидкопсувними властивостями.

Термін для подання скарги: 3 години з моменту отримання замовлення.
Форма подання скарги: через форму зворотного зв'язку на сайті https://ukraflora.ua/kontakty/ або на електронну пошту marketing@ukraflora.com.ua.
Необхідна інформація: номер замовлення, дата покупки/доставки, фото, що підтверджує причину скарги.
Анонімні скарги з невірним номером замовлення, що містять ненормативну лексику, не розглядаються.
Розгляд скарги: протягом 7 робочих діб.
Фото для скарг на якість: зроблені не пізніше 3-х годин після отримання. Фото, надіслані пізніше, розглядаються на розсуд керівництва.
Відсутність відповіді: може призвести до призупинення розгляду скарги.

Важливо! Зберігайте чек, який є підтвердженням вашої покупки.

ДЕКОР

Ми дотримуємося вимог законодавства щодо захисту прав споживачів, тому ви маєте можливість обміняти або повернути товари належної якості протягом 14 днів після їх отримання, крім товару зрізані квіти (протягом декількох годин перед початком в'янення), а також товари неналежної якості протягом гарантійного строку (строку придатності).

Обмін та повернення товарів належної якості

Ви можете обміняти товар належної якості (за винятком зрізаних квітів та легко псуючихся продуктів) без вказання причин протягом 14 днів з моменту отримання, за умови, що товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, та наявний документ (включаючи електронний), що підтверджує покупку у нас.

Обмін та повернення товарів неналежної якості

Ви маєте право на обмін або повернення будь-якого товару (або його складової частини) неналежної якості, який був придбаний на сайті, або який був доставлений з порушенням визначених строків.

Звертаємо увагу, що квіти (букети, квіти в коробці) швидко втрачають товарний вигляд та свої властивості, починаючи в'янути вже через декілька годин. Якщо ви вважаєте, що отримали букет неналежної якості або свіжості, повідомте нас не пізніше, ніж за 24 години з моменту отримання, додаючи фотографії для підтвердження цього факту, оскільки ми не можемо контролювати умови зберігання після отримання.

Якщо замовлення відрізняється від зображеного на сайті, це не є підставою для повернення чи обміну, оскільки флористи можуть внести деякі зміни в зовнішній вигляд з урахуванням творчого підходу, зберігаючи всі складові.

Процес обміну та повернення товару

Для обміну або повернення товару, будь ласка, зв'яжіться з нами через контактні дані, вказані на сайті, та надайте номер замовлення, на яке ви посилаєтеся. Ми розглянемо ваш запит протягом 24 годин та можемо зв'язатися з вами для уточнення подробиць.

Наша служба підтримки вкладає всі зусилля для допомоги в неприємних ситуаціях, тому просимо утриматися від висловлювань з ненормативною лексикою, погрозами або образами наших співробітників.

Після розгляду та підтвердження вашого запиту ми домовимося про місце та дату повернення. Обмін або повернення здійснюється не пізніше, ніж за 10 робочих днів, і вартість доставки здійснюється нашим рахунок.

Відшкодування коштів

Ми повернемо вам суму, сплачену за товар, протягом 7 днів з моменту отримання вашого запиту на повернення. Відшкодування здійснюється тим же способом, яким ви раніше оплатили товар, якщо інше не буде обговорено.

Якщо у вас залишилися питання щодо обміну та повернення, будь ласка, звертайтеся до нас за вказаними контактними даними.

control call
Зберегти список переглянутих товарів
control call
Написати до відділу контролю сервісу
control call
Заявка на ландшафтний благоустрій.
Вид робіт:
control call
Товару немає в наявності, проте ви маєте можливість додати його
до списку очікування.
Як тільки товар з`явиться у продажу, на вашу почтову скриньку надійде повідомлення.
Вашу поштову скриньку:
Інформація для магазину:
control call
control call
request call