Безкоштовно по Україні

ru|ua
0 800 3300 88

(Безкоштовно по Україні)

Замовити дзвінок
Публічна оферта

Публічна оферта

ПУБЛІЧНА ОФЕРТА ПРО ВИСНОВОК ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ, ПРОДАЖ ТОВАРІВ

Цей публічний договір (далі - "Договір") є відкритою пропозицією (далі - "Офертою") Фізичного особи-підприємця Сов'як I.В (далі - "Продавець"), адресованим невизначеному колу осіб (далі "Користувачам"), укласти Договір купівлі-продажу на викладених у цій Оферті умовах.

У разі ухвалення умов цього договору, тобто. публічної оферти, Користувач стає Замовником.

Терміни та загальні положення.

Товари - квіти, квіткова продукція, предмети декору, товари для флористів, продукти харчування та напої

Сайт – сукупність сторінок, доступ до яких здійснюється за допомогою веб-браузера, та програмних модулів, об'єднаних єдиною системою управління, розташованих у мережі Інтернет за адресою https://ukraflora.ua/ , і містить всі ознаки цієї громадської оферти Замовлення — оформлена та розміщена на Сайті заявки Замовника, адресована Виконавцю, на придбання та доставку від його імені та за його дорученням зарезервованих ним Товарів.

Замовник - фізична особа, яка досягла вісімнадцятирічного віку, що дає доручення на придбання Товарів представлених на Сайті, з метою не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності; або юридична особа/фізична особа-підприємець.

Виконавець – Інтернет-проект ukraflora.com.ua

Сторони - Виконавець і Замовник

Предмет договору.

Виконавець бере на себе зобов'язання продати Замовнику квіти, квіткову продукцію, предмети декору, товари для флористів, продукти харчування та напої, а Покупець зобов'язується прийняти та здійснити оплату таких Товарів та Послуг. Інтернет-проект не здійснює продаж сухого столового вина, а здійснює послуги з їх придбання від імені та за рахунок Замовника, доставки за вказаною Замовником адресою, а також комплектації та резервування Замовлень на підставі заявок Замовника, залишених на Сайті, для їх подальшого викупу Замовником.

Інтернет-проект надає Замовнику послуги оформлення Замовлення та доставки зарезервованих останнім напоїв за дорученням, від імені та за рахунок Замовника.

Замовник приймає умови цього договору в момент оформлення Замовлення шляхом натискання на кнопку «Підтвердити замовлення», що виражає підтвердження Замовника про прочитання тексту цього договору та згоду з його умовами. Надалі заперечення від Замовника щодо надання таким чином своєї згоди позбавляє Виконавця будь-якої відповідальності за невиконання умов цього договору та залишає право Виконавцю скасувати Замовлення в односторонньому порядку та/або замінити замовлений, але відсутній товар на аналогічний, Замовник у свою чергу має право відмовитися від прийняття такого товару.

Умови продажу товарів та надання послуг.

Товари, послуги та їх вартість відображені на сайті у відповідних розділах. Вид продукції, що продається, може незначно відрізнятися від зображень, наданому на сайті. У зв'язку з тим, що квіти – це сезонний товар, не завжди є можливість створити ідентичний букет із сайту. У такому разі, наші флористи створюють букети та композиції з частковою заміною квітки, зі збереженням колірної гами та геометрії букета. При цьому може бути змінена загальна кількість кольорів, якими виконується заміна композиції або букеті. Заміна кольорів здійснюється без узгодження з Клієнтом. Якщо для замовленої композиції (букету) в магазині немає більшості кольорів, то Компанія повідомляє про це клієнта

 

Порядок оформлення Замовлення:

Замовник оформляє Замовлення на Сайті самостійно, шляхом додавання вибраних квітів, букетів, рослин, декору, товарів для флористів, продуктів харчування, напоїв, столових сухих вин у віртуальний кошик та натискаючи кнопку «Оформити замовлення».

Після вибору необхідного Товару або Послуги Замовник переходить до кошика та робить замовлення. При виборі безготівкової форми розрахунків – здійснює оплату. В результаті оформлення Замовлення Виконавець отримує дані Замовника та номер Замовлення для виконання доручення про купівлю та доставку зарезервованих товарів відповідно до сформованого Замовлення на Сайті Товарів. Замовник придбаває столові сухі вина, зазначені в розміщеному на Сайті Замовленні, а також оплачує послуги Виконавця з їхнього пошуку, комплектації та резервування.

Оформити Замовлення на Товари та столові вина можуть усі Замовники, які досягли 18 років незалежно від реєстрації.

Замовник може зробити оплату безготівковим розрахунком, або в день виконання доручення, за вказаною ним при оформленні готівкою адресою. Оплата провадиться в національній валюті України – гривнях.

 

Термін дії Оферти

Акцепт оферти Виконавцем настає в момент отримання передоплати, або оплати за замовлення.

При відкликанні Оферти Виконавцем або Замовником Договір Оферти вважається закінченим з моменту його відкликання.

Порядок оплати замовлення

Оплата замовлення означає згоду Замовника на укладення цього Договору з Виконавцем.

Замовник оплачує вартість замовлення за Договором шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця або за готівку в момент отримання товару. Датою оплати вважається день надходження коштів у рахунок Виконавця.

Ціни на будь-які позиції Товару, вказані на сайті ukraflora.com.ua, є чинними на момент здійснення замовлення. У разі зміни ціни на замовлені позиції Товару Виконавець зобов'язується у найкоротший термін поінформувати Замовника. Замовник має право підтвердити або скасувати Замовлення. Якщо Виконавцю не вдалося проінформувати Замовника (відсутній зв'язок та ін.), він має право анулювати неоплачене замовлення. У період дії маркетингових акцій ціна фіксується після оплати Замовлення.

Ціни на товари вказані за 1 штуку. У вартість замовлення Товарів не входять послуги флориста з оформлення квітів у букет та доставка.

Повернення коштів, помилково оплачених Замовником, здійснюється протягом 7 робочих днів із моменту оплати. Для повернення коштів Замовник зобов'язаний надати інформацію, необхідну для цього: ІПН, реквізити розрахункового рахунку в банку (якщо Банк Замовника не є Приватбанком) або номер картки Приватбанку.

 

Порядок доставки Замовлень

Мінімальна сума замовлення для доставки кур'єром 500 грн

Мінімальна сума замовлення для відправки Новою Поштою 300 грн

У дні підвищеного завантаження (Новий рік, День Закоханих, 8 березня, День матері) умови доставки можуть змінюватись

Доставка замовлень, прийнятих до 15:00, за погодженням, провадиться в день замовлення (у місті Київ) і складає 100 грн (безкоштовно при сумі замовлення від 1500 грн).

Доставка замовлень, прийнятих після 15:00, за погодженням, здійснюється після 20:00 (ціна 220 грн), або наступного дня

За додаткову плату Замовнику можуть бути надані послуги доставки в точний час або нічний час

Про можливість та ціну доставки за межі Києва Замовнику слід уточнювати в операторів Сайту.

Доставка до регіонів України здійснюється компанією Нова Пошта за тарифами перевізника. Відправка в регіони можлива тільки Товарів розділу Декор та подарунки та товари для флористів.

Доставка великогабаритних товарів складає 400 грн. Можливість та дата доставки великогабаритних товарів узгоджується з оператором Сайту.

При передачі Замовлення Виконавець має право попросити Замовника пред'явити посвідчення особи, що підтверджує дотримання останніх вікових обмежень, встановлених для Замовників цим договором.

При передачі Замовлення Замовник має право відмовитись від прийому товару, якщо товар у нетоварному вигляді

Під час передачі Замовлення представник Виконавця фіксує на фото факт доставки. Надалі дані фото можуть бути розміщені в соціальних мережах Instagram та Facebook з комерційною метою.

Правила обміну та повернення товару

Звертаємо вашу увагу на те, що живі квіти належать до категорії товарів, які не підлягають поверненню (Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну або поверненню:

Незважаючи на те, що фактично вся продукція, що доставляється, не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України - повернення, обміни і повторні доставки Компанія робить з власної ініціативи або за додаткову плату, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.

Порядок взаємодії Компанії з Клієнтом у разі виникнення скарги:

1. Клієнт відправляє скаргу на протязі 3-х годин після отримання замовлення через форму зворотного зв'язку https://ukraflora.ua/kontakty/  або на електронну пошту marketing@ukraflora.com.ua вказавши: номер замовлення, дату покупки/доставки, фото фіксацію причини скарги.

Анонімні скарги з невірним номером замовлення, що містять ненормативну лексику, не розглядаються

2. Компанія повідомляє Клієнта про отримання скарги протягом 3-х робочих діб, Після проведення аналізу, Компанія дає Клієнту аргументовану відповідь на його претензію не пізніше ніж 7 робочих діб.

3. Скарги на якість і свіжість повинні обов'язково містити фотографії, зроблені не пізніше 3-х годин після вручення. Фотографії, надіслані через добу (24 години) з моменту виконання замовлення розглядаються на розсуд керівництва.

4. Розгляд скарги може бути призупинено через відсутність відповіді від Клієнта протягом 7 діб, відсутність або надання фотографії не у встановлені терміни (якщо фотографія потрібна для розгляду скарги).

Конфіденційність

Виконавець гарантує збереження таємниці інформації, яку Замовник вказує при реєстрації або оформленні замовлення.

Виконавець гарантує, що персональні дані не будуть використані з корисливою метою, на сторонніх ресурсах або для поширення спаму.

При оформленні Замовлення Замовник дає згоду на обробку своїх персональних даних, що зберігається в базі Виконавця виключно для ідентифікації Замовника при повторних замовленнях та для коректного виконання. При відмові Замовника у наданні даних Виконавець не зможе відповідним чином здійснити Замовлення.

Права та обов'язки сторін

Замовник зобов'язується не вдаватися до будь-яких дій, що порушують законодавство України, норм міжнародного права та дій, які можуть порушити нормальне функціонування сайту.

Замовник дає свою згоду на використання та обробку персональних даних користувача відповідно до чинного законодавства України. Відповідальність за грошові перекази повністю лежить на банках та платіжних системах, послугами яких вирішує скористатися Замовник. Виконавець не несе відповідальності за обробку платежів.

Виконавець не несе відповідальності за працездатність обладнання, на якому розміщено сайт, доступність сайту, роботу каналів передачі даних та інші технічні засоби для здійснення Користувачами доступу до Сайту.

Виконавець докладає всіх зусиль для доставки якісного Товару в найкоротший термін.

 Замовник відповідає за достовірність даних, зазначених у формі Замовлення. У разі, якщо некоректна, неточна та/або неправильна вказівка ​​даних у Замовленні призвела до додаткових витрат Виконавця, пов'язаних з доставкою Товару за невірною адресою або видачу Товару невірному одержувачу, всі пов'язані з цим збитки та витрати покладаються на Замовника.

Форс мажор.

Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов'язань, якщо це невиконання викликано обставинами, які не залежать від волі Сторін, а саме: військовими діями, стихійними лихами, техногенними та іншими аваріями, страйками, локаутами, актами органів влади чи управління тощо. д., що унеможливлює виконання умов цього Договору (далі Форс-мажор).

Форс-мажор застосовується, та Сторона, для якої він настав звільняється від відповідальності за порушення умов цього Договору, за наявності письмового підтвердження (висновок, довідка) Торгово-промислової палати України про настання форс-мажору.

Сторона, на яку настав Форс-мажор, зобов'язується негайно повідомити іншу Сторону і надати документи, що підтверджують Форс-мажор.

З моменту отримання такого повідомлення іншою стороною виконання умов цього Договору припиняються на весь період дії Форс-мажору.

У разі дії Форс-мажорних обставин більше 3 місяців кожна із сторін має право ініціювати припинення Договору.

Інші умови

Цей договір укладено на території України та підпорядковується матеріальному праву України.Цим договором Замовник дає згоду обробку своїх персональних данных. Недійсність будь-якого пункту чи частини цього договору не веде до недійсності договору в целом.

Усі суперечки, що виникають між Замовником та Виконавцем, вирішуються шляхом переговорів. У разі не досягнення врегулювання спірного питання сторони можуть звернутися за вирішенням спору до судових органів відповідно до чинного законодавства. Виконавець має право вносити зміни до тексту цього договору на власний розсуд у будь-який момент та без попереднього повідомлення Замовників. Актуальна (чинна) редакція договору завжди розміщується на Сайті.

control call
Зберегти список переглянутих товарів
control call
Написати до відділу контролю сервісу
control call
Заявка на ландшафтний благоустрій.
Вид робіт:
control call
Товару немає в наявності, проте ви маєте можливість додати його
до списку очікування.
Як тільки товар з`явиться у продажу, на вашу почтову скриньку надійде повідомлення.
Вашу поштову скриньку:
Інформація для магазину:
control call
control call
request call