“Украфлора” презентовала “Закритий клуб бізнес-клієнтов”! Вперше в Україні
Лідер квіткового ринку України компанія "Украфлора" провела масштабну зустріч для клієнтів, в рамках якої компанія представила свій новий проект "Закритий клуб бізнес-клієнтів", вручила подарунки та надала гостям унікальну можливість послухати мова директора міжнародної торгівлі компанії Royal Flowers, Густаво Монтехо.
На зустріч, яка відбулася 30 жовтня 2019 року в конференц-залі компанії “Украфлора”, прибули постійні клієнти та партнери “Украфлори”, а в якості почесних спікерів виступили директор міжнародної торгівлі компанії Royal Flowers, Густаво Монтехо та директор компанії “Украфлора” Олена Вікторівна Сторчак.
У ході заходу всі присутні партнери, клієнти та друзі “Украфлори” змогли ознайомитися з функціоналом бізнес-кабінету, отримати несподівані подарунки та дізнатися багато нового про стратегію розвитку успішних квіткових компаній світового уровня.
Для активного, злагодженого та безперервного руху вперед до реалізації нових ідей та планів “Украфлора” створила “Закритий клуб бізнес-клієнтів”.
Компанія “Украфлора” протягом 26 років успішно розвиває квітковий ринок України, і пишається тим, що за довгі роки наполегливої роботи їй вдалося отримати підтримку постійних бізнес-партнерів, кількість яких зростає з кожним роком.
Всі напрямки роботи компанії, включаючи флористику та декор, розвиваються, завдяки новаторським ідеям, правильним бізнес-стратегіям і, звичайно, клієнтам.
Після вступного слова організаторів про відкриття клубу для надійних партнерів та сюрпризи, які компанія підготувала для своїх друзів, на зустрічі, організованій спеціально для бізнес-клієнтів, з промовою виступив директор міжнародної торгівлі компанії-партнера “Украфлори” Royal Flowers, Густаво Монтехо, ім'я якого відомо кожному представнику квіткового бізнесу в багатьох країнах світу.
Густаво Монтехо привітав усіх присутніх у залі, і подякував їм за участь у такій важливій зустрічі. Він також висловив подяку організаторам за запрошення та можливість стати частиною великої родини компанії “Украфлора”. Густаво зазначив, що Royal Flowers співпрацює з компанією “Украфлора” майже рік, і за час роботи з найважливішим постачальником квітів в Україні, він був приємно вражений результатами та успішною реалізацією спільних цілей компаній:
“Я також хочу подякувати компанії “Украфлора” за те, що дозволили нам стати частиною вашої родини. Дякую директору Сторчаку Олені Вікторівні та спеціалісту із закупівель у напрямку “зрізані квіти” Бондаренко Світлану. Ми працювали разом майже рік. За дуже короткий час Украфлора стала нашим найважливішим постачальником в Україні. Сьогоднішня подія демонструє результати, яких можна досягти, коли дві компанії із загальними цілями та мріями співпрацюють. Я ще раз дякую всій команді “Украфлори” за те, що вони допомогли зробити компанію настільки успішною”.
Потім Густаво Монтехо розповів історію успіху корпорації Royal Flowers, яку він представляє. За його словами, сьогодні компанія Royal Flowers, заснована у 1991 році, є однією із найбільших сертифікованих ферм на території Еквадору. Вона розташована в тропічній зоні і займає площу понад 100 га.
Густаво Монтехо зазначив, що його компанія займається великими поставками продукції до багатьох країн світу:
“Ми відкриті для обслуговування продажів та дистрибуції у квітковій сфері по всьому світу: у Кіто, Еквадорі, Майамі, Флориді (США), Нідерландах. Royal Flowers може без обмежень постачати квіти найвищої якості замовникам з однієї з найбільших ферм Еквадору до будь-якої точки планети”.
Крім того, за словами Густаво Монтехо, важливим аспектом успішного виробництва та продажу квіткової продукції є високоякісна технологія для квіткової ферми:
“Ми є найбільшою і найсучаснішою фермою в Еквадорі, яка використовує розумні технології для всіх рослинних ферм. Цифрова система управління зрошенням та добривом забезпечує більш міцні стебла і більші квіти. Наша лабораторія відтворює нові, так би мовити, “чисті” рослини, в яких немає вірусів та бактерій”.
Завдяки тому, що врожай ферми ретельно контролюють професіонали, які працюють у лабораторіях компанії, близько тисячі стебел піддаються обробці щодня, що, на думку Густаво Монтехо, безсумнівно, є запорукою розвитку бізнесу. #]
Продаж, який компанія Royal Flowers здійснює по всьому світу, забезпечує новаторський підхід керівництва до співпраці, що, у свою чергу, за словами Густаво Монтехо, доводить необхідність постійно вдосконалювати методи ведення бізнесу:
“Наша вдосконалена платформа електронної комерції для оптових продавців Komet Sales дає можливість постійного доступу до нашої продукції та інвентарю протягом 24 годин. У цьому додатку також зазначено, яка продукція буде доступна в майбутньому та надані посилання на інтернет-магазини наших оптових клієнтів, щоб користувачі могли моніторити наші рекламні ресурси безпосередньо на сайті”.
Густаво Монтехо підкреслив, що в сучасному світі одним із завдань успішного виробництва є регулярний контроль за його впливом на навколишнє середовище. Захист екології, на його думку, має бути частиною стратегії компанії:
“Турбота про навколишнє середовище та наших людей - пристрасть нашої компанії. Ми охороняємо природу та допомагаємо їй залишатися зеленою. Ми дбаємо про наших експертів, які займаються квітами та беруть активну участь у розвитку компанії, щоб покращувати своє життя не тільки вдома, а й на роботі”.
Отже, квіткова продукція компанії Royal Flowers отримала сертифікат Rainforest Alliance, що означає, що вона відповідає всім необхідним екологічним, соціальним та економічним стандартам.
Густаво Монтехо додав, що компанія Royal Flowers використовує у своїй роботі власного експедитора в Еквадорі - FreshLink Cargo, який і відповідає за постачання квітів до магазинів компанії в Майамі, де розміщені департаменти відділу продажу та маркетингу, а також інші країни світу.
Крім змістовної та цінної для бізнес-клієнтів компанії “Украфлора” мови про стратегію розвитку квіткового бізнесу, Густаво Монтехо порадував усіх присутніх несподіваним та приємним подарунком - він запропонував знижки на весь асортимент товарів Royal Flowers .
Після виступу Густаво Монтехо, директор компанії “Украфлора” Олена Вікторівна Сторчак презентувала унікальний для квіткового бізнесу України проект “Закритий клуб бізнес-клієнтів Украфлора” та розповіла про переваги співпраці з компанією для бізнес- клієнтів.
Алена Вікторівна зазначила, що встановлення довірчих відносин з клієнтами для компанії “Украфлора” має особливе значення:
“Хотілося б почати з того, що наші бізнес-клієнти – це особлива категорія наших партнерів та друзів. Оскільки ми разом займаємося розвитком квіткового ринку, і кожен наш бізнес-клієнт – для нас експерт та однодумець, і на думку кожного з них ми готові дослухатися”.
За словами Олени Вікторівни, компанія "Украфлора" щодня відстежує умови сервісу, що надається клієнтам, і робить все можливе, щоб ці умови були максимально комфортними, тому спеціально для зручності клієнтів компанія розробила особистий кабінет Бізнес-клієнта на сайті "Украфлора". Для того, щоб використовувати особистий кабінет, клієнту необхідно пройти реєстрацію на сайті за допомогою бізнес-картки. Ця послуга надає клієнтам зручну можливість отримувати найактуальніші прайси для здійснення замовлення, зберігати історію покупок, а також в автоматичному режимі розраховувати знижки на весь асортимент продукції, яка знаходиться у вільному доступі в інтернет-магазині.
Алена Вікторівна додала, що на сьогоднішній день компанія працює над опцією оформлення попереднього замовлення в особистому кабінеті клієнта.
Наступним кроком у співпраці компанії “Украфлора” з бізнес-клієнтами стала розробка “Закритого клубу бізнес-клієнтів”, який, за словами Олени Вікторівни, надасть ширші можливості для розвитку квіткового бізнесу у Україні:
“У своєму бажанні співпрацювати, а не просто продавати, ми пішли далі. І ухвалили рішення про створення "Закритого клубу бізнес-клієнтів" компанії "Украфлора". Для нас це можливість частіше зустрічатися для обміну досвідом. А ми, зі свого боку, обіцяємо знижки, подарунки та спікерів міжнародного рівня”.
Подарунків на зустрічі для бізнес-клієнтів у конференц-залі компанії “Украфлора” було справді дуже багато. Крім того, що гості змогли отримати знижкові картки на замовлення продукції компанії-партнера "Украфлори" Royal Flowers, директор компанії "Украфлора" Олена Вікторівна Сторчак здивувала всіх присутніх приємним сюрпризом, і анонсувала розіграш, подарувавши бізнес-клієнтам можливість виграти один з 5 серти. покупку товарів з колекції новорічного декору. обсяг покупок. Подальша частина вечора пройшла у більш вільному форматі фуршету, де гості насолоджувалися приємною музикою та спілкуванням. На фуршеті бізнес-клієнти компанії “Украфлора” мали достатньо часу обговорити нові можливості для учасників “Закритого клубу бізнес-клієнтів” та поділитися ідеями спільних проектів.